czy tymczasowe sklejenie wchodzi w grę czy nic to nie da. Nie wiem czy tam jest ciśnienie czy podciśnienie i co będzie jak pojadę bez podłączenia wężyka (cienki)
możesz podkleić tymczasowo
Pierwsze co to dzwonienie wszędzie gdzie się da. Będę miał na poniedziałek, ale potrzebuje auto na jutro. W tym przewodzie jest podciśnienie?
[ Dodano: Sob 26 Lip, 14 19:59 ]
Zamieszczone przez slawciol
Zamieszczone przez LUKI
slawciol, ASO w 3city obdzwonione :?:
Zamieszczone przez slawciol
czy tymczasowe sklejenie wchodzi w grę czy nic to nie da. Nie wiem czy tam jest ciśnienie czy podciśnienie i co będzie jak pojadę bez podłączenia wężyka (cienki)
możesz podkleić tymczasowo
Pierwsze co to dzwonienie wszędzie gdzie się da. Będę miał na poniedziałek, ale potrzebuje auto na jutro. W tym przewodzie jest podciśnienie?
Poxylina zrobiła swoje, do poniedziałku musi wytrzymać. dzisiaj zrobiłem 30km i jest ok.
Dzięki
Tak jak w temacie...mam Octavie tdi130 ASZ i zauważyłem że czasami na wolnych obrotach na tzw. luzie np. na postoju jak sprzęgło jest puszczone samochód zaczyna nagle drżeć. Natomiast jak wcisnę sprzęgło bez wrzucania biegu drgania ustają.
Dodam że silnik gaszony na puszczonym sprzęgle nie wydaje żadnego dźwięku wskazującego na dwumase, pedał sprzęgła nie drży przy wciśnięciu na max oznacza to że z dwumasą jest wszystko ok. Sprzegło bierze normalnie i się nie ślizga.
Więc co może być przyczyną???
Kingu, w moim byłym samochodzie (VW Polo 1.4 benzyna) jak trzęsło budą na wolnych obrotach to okazało się, że do naprawy był silnik. Wypalone były 2 tłoki. Przy dodaniu gazu objawy ustawały.
W moim wypadku jest to niemożliwe, żeby tak było, obroty nie falują a poza tym auto wyciska 210 km/h bez problemu a na dwóch tłokach raczej nie dało by rady
Tak jak w temacie...mam Octavie tdi130 ASZ i zauważyłem że czasami na wolnych obrotach na tzw. luzie np. na postoju jak sprzęgło jest puszczone samochód zaczyna nagle drżeć. Natomiast jak wcisnę sprzęgło bez wrzucania biegu drgania ustają.
Dodam że silnik gaszony na puszczonym sprzęgle nie wydaje żadnego dźwięku wskazującego na dwumase, pedał sprzęgła nie drży przy wciśnięciu na max oznacza to że z dwumasą jest wszystko ok. Sprzegło bierze normalnie i się nie ślizga.
Więc co może być przyczyną???
Podpowiedzcie...
To że pedał nie drży i nie ma dźwięków wcale nie oznacza, że dwumas jest ok.
Ja swój zastąpiłem jednomasem właśnie ze względu na dziwne drgania na jałowym.
Po tym zabiegu mam spokój.
Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz